Kiitos, että olit kanssamme piirin iloisessa iltajuhlassa 9.6.2026
Tapahtumakeskus Pripoliin oli saatu erinomainen kattaus satakuntalaisuutta – niin ruoan kuin ohjelmiston suhteen. Pääsimme nauttimaan tästä kaikesta mutkattomasti, sillä Pripolissa esitykset näkyivät ja kuuluivat kaikkiin pöytiin.
Teemamme oli ”Ilo”, jonka koki heti sisään tullessa, kun vauhdikas MeriPorin Dixieland Band soitteli tervetulleeksi tuloaulassa. Tämän lisäksi tarjolla oli laulua, harmonikansoittoa, huikean hauskaa lausuntaa ja tietysti jazzia. Illan etenemisestä vastasi Olli Mustaniemi hersyvine välispiikkeineen.
Saimme kuulla lyhyitä ja ytimekkäitä puheita, kiitos työministeri Matias Marttinen, Porin kaupunginhallituksen puheenjohtaja Mikael Ropo ja Senioriliiton puheenjohtaja Kari Kantalainen. Kiitokset järjestelyistä lausui Satakunnan kansallisen senioripiirin puheenjohtaja Pertti Huitu.
Tunnelma oli korkealla, katossa asti!
Satakuntalaisen noutopöydän herkuista löytyi jokaiselle maukasta syötävää. Baari palveli janoisia juomineen.
Kiitos iloisesta illasta hyvässä senioriseurassa!
Pertti Huitu, Satakunnan piirin puheenjohtaja
Eeva Ruissalo, projektivastaava
